2010. július 22., csütörtök

Szappanok új formában


Kamilla-méz kecsketejes szappan

új formát kapott. Megmaradtam a jól bevált, praktikus hasábnál, szerintem fürdéskor ez áll a legjobban kézre. Mivel ez a szappan is jócskán tartalmaz mézet, úgy gondoltam hogy ez a némileg méhkaptárra emlékeztető forma, ami már a mézesnél is nagyon tetszett, itt is szépen fog mutatni. A belbecs ugyanaz maradt, csak a kamillavirágokat most nem morzsoltam össze, hanem egészben kerültek a szappankába.



Körömvirág-csoki kecsketejes szappan

szintén új köntösben. Kaptam egy új szappanöntő formát és ugyan eredetileg nem ilyennek álmodtam meg ennek a szappankának a formáját, de jó lett, megtartom :) Az összetételén annyit változtattam, hogy körömvirág forrázatot is tettem bele hogy még hatékonyabb legyen. Isteni mandarin és csoki illata van, a kicsi fiam rögtön lecsapott rá és fürödni akart :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése