2010. augusztus 6., péntek

Bociszappan - aminek semmi köze a bocihoz



Csoki - natúr kecsketejes szappan

Olíva-, pálma-, kókusz- és szójaolaj, kecsketej és lenmagolaj az extra.

Véletlenül készült el. Kaptam jó kis sütiformákat a szappanöntéshez, mikor megkevertem a masszát rájöttem, hogy a lúgos massza az alumíniumot nem szereti :( De a massza nem várhatott, így kettévettem egyik felébe csokit tettem és szép foltosra kevertem. Szóval készült egy sima kecsketejes szappan, finom olajokkal, illat nélkül. Vagyis nem teljesen, mert a csoki illata nagyon finom, és antioxidáns, hidratáló, feszesítő, bőrpuhító hatása pedig a bőrt kényezteti majd.

2 megjegyzés:

  1. Annak ellenere,hogy veletlenül keszült - szerintem a legszebb lett! A citromfü shea vajjal pedig nälam a "Nr.1" szappanok köze tartozik.

    VálaszTörlés
  2. Nekem is az egyik kedvenc :) elkészült levendula illóolajjal is, csak hogy legyen egy kis illat, de mégis használhassák a gyerkőcök is. A natúrt és a levendulát adom nekik a legszívesebben, bár mikor nem figyelek lopkodják a többit is :)

    VálaszTörlés