2010. augusztus 17., kedd

Játékra hívlak benneteket én is....

... és egyben a segítségeteket is kérem. Mint a képeken látjátok hasáb formájú szappanokat készítek. Nem tudom eldönteni, hogy változtassak e ezen és ezentúl készüljenek kör alakúak is. Ha használsz vagy használnál szappant, melyik szappanformát részesítenéd előnyben, a hasábot vagy a kör alakút?

Kérlek oszd meg velem a véleményed ennél a bejegyzésnél és a képet, valamint a linkemet helyezd el a saját blogodban/oldaladon. Ha nincs oldalad, akkor kérlek mond el néhány barátodnak.
Ajándékom egy az alábbi képen látható szív alakú kókusz-fahéj kecsketejes szappankám + egy általad választott szappan.


Ha megtisztelsz és rendszeres olvasóm leszel, akkor a tiéd lehet egy szív alakú hibiszkusz-jázmin kecsketejes szappanka + egy általad választott is.


A játék 2010. szeptember 7. éjfélig tart.
Sorsolni szeptember 9-én fogok

És bemutatom a majdani sorsolási bizottságot is :)
Saci és Oli

77 megjegyzés:

  1. Én jobban szeretem a kör alakú, vagy más formájú szappanokat, mint a hasábot. Csak egyszerűen szebb látvány. :) Pl. ezek a szivecskék is édesek. :)
    Kiraklak az Öltögetőre, oldalsávba.

    VálaszTörlés
  2. Szia !
    Én is a kör alakúra szavaznék , az valahogy jobban simul a kézbe . Persze , ha csak látványról van szó , bármelyik mutatós lehet !

    VálaszTörlés
  3. Most találtam rád,nekem mindegyik forma tetszik! :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem egy szappannál az a fontos, hogy elférjen egy kézben is, és könnyen belesimuljon. Szerintem erre praktikusabb a hasáb alakú, de tény és való, hogy a kör alakú szebb és mutatósabb! :)

    VálaszTörlés
  5. Praktikusság szempontjából a hasáb alakú,esztétikai szempontból minden más forma.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon örülök neki, hogy Rád találtam a jelentkezésed alapján. Csodás dolgokat készítesz...
    Szeretem a kézi készítésű szappanokat, de azt hiszem, hogy talán a kerek vagy ovális formát inkább el tudnám képzelni - persze az is lehet, hogy ez pusztán egy rossz beidegződés részemről. Minden esetre nagyon tetszenek a rusztikusabb változatok is.
    Kiteszem a játékodat a blogomra is, hogy minél többen ide találjanak!
    Edit

    VálaszTörlés
  7. Szia :)

    Bár még soha nem használtam a Te szappanjaidat, a kör/oális alakúak praktikusabbak, ám a szív mutatósabb :) Használatra az előzőt, ajándékozásra a másodikat választanám.
    Kiteszem a képecskéd linkkel a blogomban, köszi, hogy a kalapba teszed a nevem :)

    Szép napot :)
    Nina

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    A hasáb alakú talán praktikusabb, esztétikai szempontból viszont talán az egyéb formák jobbak (pl szívecske, kör, stb). A szívecskés szappanaid nagyon tetszenek :)))
    Szihaj

    VálaszTörlés
  9. Szia!

    Nekem jobban csúszik a kezemben a kerek, legalább is az elején, míg be nem kopik.
    Rendszeres olvasód lettem, és a játékodat is hirdeteem a blogomon.

    Szép napot!
    Dóri

    VálaszTörlés
  10. Szia Kera!
    Nekem talán azért kedvesebb a kerek szappan, mert jobban kézre áll, és nagyon tetszenek a rózsa alakú szappanjaid. Rendszeres olvasód lettem... :)

    Csincsilla

    VálaszTörlés
  11. szia
    én is jobban szeretem a kereket....
    rendszeres olvasód vagyok, hirdetem játékodat...

    minden jót!
    Éva

    lapappilon@gmail.com
    lapappilon.blogspot.com

    VálaszTörlés
  12. Én a hasáboz részesítem inkább előnyben!Azt mozaikosan is lehet készíteni....

    Jucc

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Szerintem a haság alakú praktikusabb, jobban fekszik a kézbe.

    VálaszTörlés
  14. Szerintem a méret lényegesebb, mint a forma. Fontos, hogy jól illeszkedjen a kézbe.

    VálaszTörlés
  15. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  16. A hasáb formájú szappanokat jobban kedvelem, de a lényeg úgyis az illata. :) Rendszeres olvasó vagyok, és a játékot is kiraktam a blogomba, itt: erdekesss.blogspot.com
    Szép napot!

    VálaszTörlés
  17. Én is a kör alakút részesítem előnyben, mert belesimul a tenyerembe. :)

    VálaszTörlés
  18. A hasáb formájú jobb. De ez mindig az adott szappannál dől el. Rendszeres olvasód lettem.

    VálaszTörlés
  19. Szia!
    Szerintem a kör alakú (vagy valamilyen íves) szappan jobban kézre áll. Nincs blogom, de mindenképp terjesztem az oldalad :)
    Köszönöm a lehetőséget: Kati

    VálaszTörlés
  20. Szia,

    Nekem a kör, vagy ovális alakú szappan a szimpatikusabb, valahogy jobban kézbesimul.

    Az oldalad megérdemli hogy terjesszük, én még ma felteszem a blogomra. Rengeteget tanultam,a blogodat olvasván.

    Szeretnék a játlkra is jelentkezni, ugyan még sosem nyertem, de hátha most...

    VálaszTörlés
  21. Jaj de jó, hogy rád találtam! Nagyon klassz szappanokat csinálsz ( a horgolásaid is gyönyörűek)! Én most már jó pár éve csak szappant használok, és azok közül is csak kézművest.Bár általában vásárokban szerzem be, de nagyon örülök, hogy egyre több internetes lehetőség is van már rá!Úgy hogy mostantól rendszeres olvasód is vagyok! :-)

    VálaszTörlés
  22. A lényeget elfelejtettem! Nekem bevált a hasáb alakú!Bár kellemre talán, de ebben sem vagyok biztos, szebb a kör alakú, mégis én a másik csoporthoz húzok. Lehet, hogy azért mert hasáb alakúnál már a forma is rusztikus, a kézművességre utal.

    VálaszTörlés
  23. Szia Kera! Örülök, hogy rád találtam. Nekem is a hasáb tetszik, praktikus, nem ugrik ki a kézből.
    De a formájánál fontosabb a habjának simogató, kellemesen selymes, olajos állaga, meg a diszkrét, természetes illata. Gratulálok! Klassz nőci vagy.

    VálaszTörlés
  24. Szerintem is a méret lényegesebb, nekem alakra bármelyik tetszene!

    Kiteszem én is a blogomba a képet, és reménykedek:))

    VálaszTörlés
  25. Praktikusság és kényelem szempontjából a kör alakúra szavazok, de esztétikailag a formásak a legjobbak.
    Engem egyébként nem érdekel a praktikusság, most is egy szív alakú szappant használok. :)))
    Jelentkeznék a játékra, mert a szívemhez nőtt első látásra a szappanod, de mivel nincs blogom, így iwiw-en hirdettelek ki. :)

    VálaszTörlés
  26. A férjem nagyon sok kecsketejet ivott gyerekkorában, talán ez mentette meg az életét. A doki ajánlotta anyósomnak hogy adjon a gyereknek kecsketejet, elkűldték a nagymamát a piacra tejért és hazatért egy kis kecskegidával. Ma már nincs kecskéjük, de mindig emlegetik hogy milyen nagyszerű is a kecsketej. Igy talán érthető miért is örülök annyira hogy rá akadtam a blogodra.
    Ja és a szappan formáját illetően ha már ilyen fajta illatos szappant használunk, akkor én szeretnék minden alkalommal gyönyörködni benne vagy legalább a különleges formája miatt jusson eszembe minden használatnál hogy ez nem mindennapi szappan. Tehát a körre szavazok, vagy más érdekes formára.

    VálaszTörlés
  27. Szívest:O A kör már olyan uncsi:O Több féle formát mondanék! Be vallom pl most ilyen mézes kali embereke formájút kerestem de nem találtan tiszta vicces :D

    VálaszTörlés
  28. én a hasáb alakút jobban szeretem, esetleg még kocka:).

    VálaszTörlés
  29. Kocka vagy hasáb-párti vagyok, fő, hogy a tenyérbe beleférjen. Hobbi szappankészítőként örülök minden tippnek- trükknek, úgyhogy rendszeres olvasód lettem, kitettelek blogom oldalsávjába.

    VálaszTörlés
  30. Részemről ez nem pusztán külcsínbeli tetszés-nemtetszés kérdése, a hasáb alakú szappanokat nehezebben megfoghatónak, sarkuknál szúrónak érzem, míg a kör alakúakat testhez simulónak... részemről kör :)

    VálaszTörlés
  31. En az uzletben kaphato formaju szappanokat szeretem,szoval ami teglalap alaku.

    VálaszTörlés
  32. Nekem a hasáb alakú jön be jobban,olyan mint egy tortaszelet:)))
    Facebook-ra tettelek,próbállak a blogomba is,de elég kezdő vagyok benne!Követlek!:)
    NAgyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  33. Szeretnék jelentkezni a játékodra! Szerintem is a hasáb alakú a legpraktikusabb, illetve az ovális lenne még kézbe illő szerintem.

    VálaszTörlés
  34. Már a sorsoló bizottság miatt is érdemes jelentkezni. De a szappanok is izgatják a fantáziám! :DDD Rozandival egyet értek.

    VálaszTörlés
  35. Játékra jelentkezem:) téglalapra és oválisra szavazok.

    VálaszTörlés
  36. Szia, követőd lettem, marlen néven és szeretnék jelentkezni ezekért a csodákért:) facebook-ra nem jössz? ott jobban tudnálak ajánlani, csak megosztalak és kész:)Ja, és bármilyen forma jó, itt nem az a lényeg:)

    VálaszTörlés
  37. Szia! Én is szeretnék játszani, és követőd is vagyok, meg blogra is kiraktam a játékot! Nos én valójában nem a forma alapján szoktam dönteni, de a hasáb formát jobban el tudom helyezni a szappan tartónkban, így erre szavaznék. Igazán kedves variáció a szív forma. :)
    Szép hétvégét!
    Barbi

    VálaszTörlés
  38. Boldogan csatlakozom a játékhoz és rendszeres olvasód is lettem.
    Én személy szerint inkább a kör ill. ovális alakú szappanokat részesítem előnyben.

    VálaszTörlés
  39. Nekem az alak annyira nem fontos, talan a akerek, domboru kisse praktikusabb, inkabb a az alapanyaga fontos. Nagyon jo dolgokat hasznalsz, szerintem ez a fontos. Ha a leanyaimat kerdeznem meg, valoszinu, hogy nekik a virag allaku, labda, vagy talan valami allatfigura alaku tetszene a legjobban, Mar volt maci alaku szappanunk, az volt nagyobbik lanyomnak a kedvence.

    VálaszTörlés
  40. Kitettem linkedet a blogomra !!!!

    VálaszTörlés
  41. Nekem az ovális jön be,amikor használom,de nagyon tetszenek a dizájnos formák is.

    Kitettelek és én is reménykedem! :-D

    VálaszTörlés
  42. Jelentkeznék a játékra.
    Én jobban szeretem a nagyobb, hasáb alakú szappanokat, azok olyan rusztikusak, eredetik és jobban illenek a kezembe. A tusfürdőket pedig utálom, úgyhogy csak szappannal fürdöm.
    Kitettelek a blogomra: http://daire.freeblog.hu/archives/2010/08/23/Kera_szappanos_jateka/

    VálaszTörlés
  43. Én tulajdonképpen mindkettőt szeretem, de a kisebb, kör alakút jobban. A hasáboltak nagyon nagyok fürdéshez. Pont elfogyóban van a meskás kecsketej szappanom :P
    Sajnos nincs blogom :( de majd kiírom facebookon :D

    VálaszTörlés
  44. Én a szépségük miatt imádom a különleges alakúakat. Egyébként használni praktikusabb nekem az ovális vagy kör alakú. :)

    VálaszTörlés
  45. Jelentkezem a játékra, és rendszeres olvasónak is beiratkoztam. Én a kör alakú szappanra szavazok, jobban belesimul az ember tenyerébe (bár könnyebben ki is csúszik:).

    VálaszTörlés
  46. Szia Kera!

    Szerintem a hasáb alakú jobban használható, praktikusabb, általában a kerek formájú mindig kicsúszik a kezemből, lehet hogy velem van a baj.
    Nagyon szépek a termékeid, gratuláció.

    VálaszTörlés
  47. Szia, én a hasáb alakúra szavaznék, nekem esztétikailag sincs vele semmi problémám:)

    VálaszTörlés
  48. Köszi, hogy figyelmeztettél, pedig még tegnap este írtam, de eltűnt... Szóval a blogomba kitettelek... :D
    Én imádom a különleges alakú szappanokat is, a szívecske is nagyon jó, a kör és ovális is bejön, de igazából a te szappanjaid hasáb formában is kiválóak, főleg ha foltosak...

    VálaszTörlés
  49. Szia Era!
    Nagyon örülök a játéknak, hátha... és hogy nagyobb esélyem legyen, immár nyilvánosan is követem a blogod:D
    Személy szerint a hasábra szavazok, de többen írták, hogy a szappan mérete az egyik legfontosabb a 'kézreállóságában' (legjobban a már bekopott ovális alakot szeretem). Persze Díszként nagyon szép minden más forma: szivecske, virág... (nagyink illatos szappanokat tart a szekrényében, tőle tanulván én is, és akkor miért ne gyönyörködtesse a szemünket is az orrunk mellett;)..)
    Hamarosan rendelek is (ha nyerek, ha nem, kell pár csodaszappan :)...)


    Ui: a blogomba kiteszlek - természetesen

    VálaszTörlés
  50. Szia Era !

    Csatlakoznék a játékodhoz blogod követőjeként is és kicsiny véleményemmel is hogy nekem jobban tetszenek a lekerekített formák legyen az kör vagy szívecske ...
    Blogomra is kiteszem játékodat :)

    Szaiszia

    Szilvi/arszi

    VálaszTörlés
  51. Szia!Szerintem is a hasáb jobban kézre áll de viszont a szívecske nagyon mutatós!
    Viszont nincs blogom,de szóltam a barátnőimnek hátha jönnek!:)

    VálaszTörlés
  52. Mi a kerek szappanokat preferáljuk, jobban kézre állnak, a hasáb könnyebben eltörik.
    Csodaszép szappanokat készítesz! :)

    VálaszTörlés
  53. Sziasztok!
    Nekem a hasáb jött be eddig,de nyitott vagyok egyéb szépséges formátumra is.üdv,josey

    VálaszTörlés
  54. Nagyon örülnék a szappannak! :)
    A felhívást kitettem: http://kedykreativ.blogspot.com

    VálaszTörlés
  55. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  56. Szia!
    Nekem a köralakú szappan a kedvencem.
    Köszönöm, hogy részt vehetek a játékban! :)

    VálaszTörlés
  57. Én hasáb párti vagyok. Talán mert többnyire olyat vettem eddig. Szerintem jobban kézre esik.
    A játékfelhívást linkeltem, és követőd vagyok. Köszi a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  58. Szia!
    Mindkettő szimpatikus,de a hasáb nekem jobban kézre esik,ajándékba viszont inkább egyéb formát vennék bárkinek is.
    Kitettelek és követlek is!
    Szép napot!

    VálaszTörlés
  59. Szuperek a szappanjaid. Egyszer a visegrádi Palotajátékokon vettem ilyesmi szappanokat, és imádom őket.
    Szerintem a hasáb alakúak praktikusabbak, bár az igaz, hogy amíg le nem kopik a széle, addig nehezebben csúszik a kézben.
    Szépség, esztétikusság szempontjából pedig a szívecske, kör, rózsa, és egyéb forma jobb.
    Pl. ha ajándékoznék, akkor biztos szívecske, vagy rózsa formájút adnék, vagy pl. rövidebb utázáshoz is egy kisebb formátumút vinnék magammal.
    Nagyon ügyes vagy, gratulálok!!

    VálaszTörlés
  60. Ja, és követőd lettem, mert nagyon tetszik, amit csinálsz.

    VálaszTörlés
  61. Mindenféle alakban szeretem a szappanokat, a lányaim pedig még inkább. :)
    A sorsolási bizottság tagjai nagyon édesek!!!!!

    VálaszTörlés
  62. Hú de hosszú a sor, de aki nem mer, nem nyer. Nagyon örülnék egy ilyen szappannak, hát még kettőnek:-) Egyébként a gömbölyű szappanokat tartom a legpraktikusabbnak, mert kézre is esik, ugyanakkor esztétikailag "többet mutat", mint a hasáb alakú.

    VálaszTörlés
  63. Nagyon szeretnék én is játszani veled. Szeretem a kézműves szappanokat (csak azt használok, mert csak azt bírja a bőröm). Így nagyon örülök, hogy egyre-többen foglalkoznak szappan készítéssel. Sok sikert kívánok neked!!!
    Jajj, igen - főleg a kerek szappanokat szeretem :-)

    VálaszTörlés
  64. Leginkább a mutatós hasáb szappanok tetszenek!
    Nagyon szépeket készítesz, gratulálok!
    Szép mosolygós napokat kívánok!

    VálaszTörlés
  65. Szerintem a hasáb jobb, mutatósabb. Gratulálok a szappanjaidhoz és a sorsolási bizottsághoz!

    VálaszTörlés
  66. Szia!

    Nekem az összes szappanod tetszik, de ha választanom kellene, akkor inkább a kerekebb formák lennének a kedvesebbek számomra :-)

    VálaszTörlés
  67. Szia !Hát a kerek , a lyukas , töltött és a töltetlen ...:)
    Komolyabban szerintem a kerek nagyon jó .A szappan leginkább használjuk és nem nézegetjük , ezért jó , ha praktikus .A kerek forma jól kézbe illik , akkor is megfogható,ha már kicsi .
    Persze ajándékba aranyos a rózsa vagy szívecskeforma is .:)
    Szépek a szappanjaid , gratulálok hozzájuk !

    VálaszTörlés
  68. Örülök, hogy Rád találtam, biztos, hogy rendszeres olvasód leszek.
    Üdvözlettel:ZsuZsa

    VálaszTörlés
  69. Bocs, a forma a gömbölyű, ha választani lehet.
    ZsuZsa

    VálaszTörlés
  70. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  71. Szia!
    Én általában tusfürdőt használok, de ha szappant kapok ajándékba, akkor azt is elhasználom. Én azt szeretem, ha valamilyen módon különleges egy szappan. Ha hétköznapibb illatú, akkor legyen dekoratív (pl.: szív, rózsa, delfin, stb...), ha különlegesebb illatú, akkor viszont elég egy egyszerűbb forma is. Remélem tudtam segíteni. :)
    További jó szappanöntést. :)

    VálaszTörlés
  72. Gratulálok a sok szépséges szappanhoz! Egyszer kaptam ajándékba egy kecsketejes szappant, nem volt különleges illata, de volt benne kukoricagríz, így jól lehetett használni bőrradírnak. Nagyon megszerettem, a végén már mindenemet azzal mostam. Így gyorsan el is fogyott és a környékünkön nem találtam egyik boltban sem. Véletlenül akadtam a blogodra és nagyon tetszik itt minden szappan. Én a kerekded formákat szeretem, de láttam azokat a hasábokat is, amikbe más-más színű minták vannak, és azok nagyon jól néznek ki. A szappanokat tehetnéd kis fémdobozkákba, ha valaki ajándékozni szeretne. Vagy horgolt táskácskákba. Ha nem nyernék, vagy ha nyerek is, szívesen cserélnék Veled horgolt táskácskákat szappanokért :)
    Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  73. Nem tudom, hogy ezt be kell-e jelenteni, de kitettelek a blogomba és rendszeres olvasód is lettem...

    VálaszTörlés
  74. Nekem szimpatikus mindegyik forma, a lényeg, hogy jól simuljon a kézbe. Már olvastalak régebben is, csak nem jelentkeztem követőnek. Most ezt pótolom:))

    VálaszTörlés
  75. Ha használod, úgyis elkopnak az élei, akkor már szerintem praktikusabb a kör. Ha máshonnan közelítem meg, akkor pedig a kör tökéletes forma, az egység, a teljesség, a harmónia szimbóluma.

    VálaszTörlés
  76. Mindegy, hogy milyen alakja van a szappannak. A kör és szív alakúak nagyon jól néznek ki, de szeretem a hasáb alakút is, csak a sarkait nem, de az úgyis gyorsan lekopik.
    Nagyon szeretnék nyerni egy szappant. :)

    VálaszTörlés