2010. augusztus 12., csütörtök

Narancsbőr ellen - narancs-gyömbér-mák szappan



Narancs-gyömbér-mák kecsketejes szappan

Olíva-, pálma-, kókusz-, földimogyoró-, repceolaj, kecsketej, körömvirág (forrázat és szárított), szőlőmagolaj, narancs illóolaj, gyömbérpor, mák.

Szerencsés vagyok, a narancsbőrt csak hírből ismerem. Egy kedves ismerős azonban megkért hozzak össze egy jó kis szappant cellulitisz ellen. Mint tudjuk elsősorban a megfelelő táplálkozás és a rendszeres mozgás az, ami segít, de biztosan nem árt, ha külsőleg is rásegítünk.
A mák csupán a bőrradírozó hatása miatt került bele, eltávolítja az elhalt hámsejteket, és miközben erőteljesen masszírozza a bőrt, serkenti a vérkeringést. A gyömbérre a vérbőségfokozó, vérkeringést serkentő és a feszesítő hatása miatt esett a választásom, de nem csak a narancsbőrre hatásos, segít a visszértágulatok kezelésében is. A narancsolaj visszaadja a száraz vagy zsíros bőr egyensúlyát, javítja vérellátását, lágyítja az érdes bőrt. Halványítja a bőrön levő foltokat. Az extra ápolást a szőlőmagolajtól kapjuk, könnyen felszívódik, emiatt kiváló hidratáló hatással bír, enyhe összehúzó hatása folytán erősíti és feszesíti a bőrt, rendkívül magas az E vitamin és linolsav tartalma.
Remélem, hogy beválik, pár hét múlva majd beszámolok az eredményről.

8 megjegyzés:

  1. Kedves Kera!

    Örülök,hogy rátaláltam a blogodra!Ezek a szép szappanok arra inspirálnak,hogy én is csináljam tovább a szappankészítést a család,barátok és a saját örömömre...Üdv.Judit

    VálaszTörlés
  2. Kedves Judit :)
    Nagyon örülök Neked :) Ugye megmutatod majd a szappankáidat? Melyikek a kedvenc szappanjaid, milyet szoktál készíteni? Era

    VálaszTörlés
  3. Kedves Kera!

    Most egy házi joghurtos(tehéntej-gyümölcsös-rózsás stb..szappantortát készítettem,de azon gondolkodom,hogy én is nyitok egy blogot..és felteszem a képet róla...A dolog szépséghibája az,hogy én nem tudok igazából szappant főzni..Először szerettem volna,de nem kaptam anyagokat hozzá(maró nátront pl),aztán túl balesetveszélyes ez egy panelkonyhában....Dove szappanból és ápoló olajok stb.-vel gazdagítva...Úgy számoltam,hogy fele szappan,fele ápolóanyag....Viszont annyira jó minőségűek,hogy a testápoló elvan felejtve...Mindenesetre jó lenne egyszer igazi szappant főzni....

    Szép napot kívánok:Judit

    VálaszTörlés
  4. Kedves Judit! Hidd el, nem olyan veszélyes, mint elsőre hangzik. Lényeg az óvatosság: hosszúnadrág, kesztyű, szemüveg, nyitott ablak és hogy gyermek és állat ne legyen a közelben. Nem tudom merre laktok, én a Balaton déli partján, ha egyszer erre jártok szívesen megmutatom Neked.
    Szép napot Neked is. Era

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Nagyon guszták a szappanjaid, egyik másikba legszívesebben beleharapnék.. :D Tudom, hogy még odébb van, de kitaláltam, hogy a család női tagjai mit fognak kapni karácsonyra.... :D
    Örülök, hogy jártál nálam, nem tudom, hogy láttad-e a játékot. Hétfőm este lejár...

    VálaszTörlés
  6. :) megtaláltam, köszönöm. Gyönyörűségesek a nyeremények.

    VálaszTörlés
  7. Szia Kera!

    Siklóson lakom a Tenkesalján gyönyörű helyen...Köszönöm az ajánlatot,nagyon kíváncsi vagyok rá...lehet,hogy egyszer....Szerinted egy panel konyhájában is elképzelhető a szappanfőzés??
    Interneten rendeled a fő összetevőket,pl olajak,Nátronlúg?
    A másik problémám,hogy kecsketej nincs a környéken...pedig érdeklődöm...errefelé "tehéntejre" szakosodtak!...Szia és várom a további műveidet:Judit

    VálaszTörlés
  8. Judit, írj az e-mail címemre és minden kérdésedre válaszolok. Itt egy kicsit nehézkes. Csodaszép helyen laksz :)

    VálaszTörlés