2010. augusztus 6., péntek

Száraz, öregedő bőrre - bodzát



Bodza kecsketejes szappan

Olíva-, pálma-, kókusz-, földimogyoró-, szója- és ricinusolaj, kecsketej, bodza (forrázat és szárított is)rózsafa-, narancsvirág- és tömjén illóolajok, aloe vera, holland kakaópor és az extra ápolás szőlőmagolaj.

Szerettem volna egy jó kis szappant öregedő bőrre. A bodza nálunk nagy kedvenc, kár hogy olyan kevés ideig virágzik, imádjuk a bodzaitalt. A bodzavirág hatóanyagai a bőr idő előtti öregedését gátolják, P-vitamin tartalma az érfalak rugalmasságát és áteresztő képességét fokozzák, javul a bőr mikrocirkulációja. Az öregedő bőrre legjobb hatással a tömjén illóolaj van, sajnos az illatával a legtöbben nincsenek kibékülve, így kis mennyiséget használtam. Társul választottam a rózsafa olajat mert bőrregeneráló, erőteljesen csökkenti a ráncosodást és a szem körüli szarkalábakat. Kiegyensúlyozza a zsíros és a száraz bőrt is. Illata csodás és erősíti az idegrendszert. Valamint a narancsvirág illót, mert élénkíti a vérkeringést és serkenti az új sejtek képződését, minden bőrtípusra alkalmas. Száraz bőrnél visszaadja a bőr egészséges nedvességét, jól kezelhető vele az ekcéma is. Zsíros, pattanásos bőr esetén is számíthatunk rá, mivel szabályozza a bőr zsírháztartását.
A vége egy érdekes, de kellemes illatkompozíció lett. Egy részébe pici holland kakaót tettem és enyhén összekevertem. Szerintem visszafogott és elegáns lett a formája :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése