2010. augusztus 19., csütörtök

Zsályás szappan - kétféle illatkompozíció


Zsályás kecsketejes szappant kértek tőlem vegyes bőrtípusra. Elkészült a szappan, szép is lett, remélhetőleg jó is lesz (3 hét múlva kiderül) és finom férfias illata lett. A bibi ebben csak az, hogy egy hölgy kérte tőlem :) Az illóolajok hatásáról nagyon sok információt gyűjtöttem, sokat magam is kipróbáltam, de az illatkompozíciókkal sokszor meggyűlik a bajom.
Hát nekifutottam újra, készült egy nőies illattal, ugyanazokkal az összetevőkkel, de geránium, ilang-ilang és citrom illókat tettem bele. Az érés, száradás folyamán még alakulni fog, de már most sejthető, hogy diszkrét, de finom illat lesz a vége.
Egy részét csokival, másikat pirospaprikával színeztem. Tettem bele egy kis zabpehelylisztet, úgy vettem észre, hogy fokozza a szappan tisztító hatását, finoman hámlaszt de nem irritálja a bőrt.
Ha használható állapotba kerül, majd a teljes leírás is elkészül róla.

3 megjegyzés: