2010. szeptember 6., hétfő

Fürdőbomba - körömvirággal

Már egy ideje nézegettem a fürdőbombákat, valahogy nem mertem nekiállni. A múlt héten kedvet kaptam hozzá és elkészült az első. És őszintén szólva azért csak ennyi, mert nem volt több szódabikarbónám :)

Narancs illóolajat és körömvirág szirmocskákat kevertem bele, kicsit több illóolajjal készült, mint amit a receptekben találtam, így két legyet ütünk egy csapásra fürdőbomba és fürdőolaj együtt.
Kókuszolaj és kakaóvaj van benne, így száraz bőrűeknek különösen jót tesz. A végén még egy kis tengeri só került bele.
Nem volt gömböm, amibe belenyomhattam volna, így ebben a kis virágformában készült, olyan kis helyes lett, azt hiszem megtartom ezt a formáját.

A gyerkőceim imádták :) nem értették miért csak egyet kaphatnak egy fürdéskor :) Ha minden igaz, holnap érkezik az alapanyag utánpótlás és sorozatgyártásba kezdek.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper a forma,biztos könnyebb dolgozni vele mint a gömbformával!Az összetétel pedig frenetikus!Jucc

    VálaszTörlés