2010. szeptember 5., vasárnap

Hajmosószappan

Bojtorjános hajmosószappan

Olíva-, pálma-, kókusz-, napraforgó- és ricinusolaj, bojtorján- és csalánfőzet, citrom, fenyő és rozmaring illóolaj, morzsolt bazsalikom és csalán.

Másodszorra készült ez a szappan, az első változat sajnos beleragadt a formákba, így csak ajándékba osztogattam. Szerencsére mindenkinek tetszett, így újra elkészítettem, ezúttal szépek is lettek :)

Sok kókuszolajat tettem bele, hogy jó legyen a habzása, és fokozza a tisztító hatást is. A ricinusolaj minden hajtípusra kiváló, kiegyensúlyozza a fejbőr faggyútermelését. A bojtorján és a csalán remek hatással van a fejbőrre, főleg ha zsírosodásra és korpásodásra hajlamos. A bazsalikom szép fényessé teszi a hajat.
Két forma is készült belőle, a kör normál méret, a szív kisebb.

2 megjegyzés:

  1. Erre kíváncsi lennék...Én próbáltam már a saját szappanjaimmal hajat mosni,nem volt sikerem vele összeragadt a hajam tőle..Jucc

    VálaszTörlés
  2. :) Savas öblítés kell utána, citrom kifacsar leve + kicsi méz + langyos víz (5 perc hatóidő után öblíteni) vagy almaecet (sima ecet is elmegy)+ méz + langyos víz, ezt nem kell leöblíteni. Nem ragad össze tőle. A hajmosó szappant kevesebb olajfelesleggel készítem.

    VálaszTörlés