2010. szeptember 6., hétfő

Himaláya kristálysó

Himalája kristálysó kecsketejszappan

Olíva-, kókusz-, napraforgó és szőlőmagolaj, kecsketej, himalája kristálysó, levendula és citrom illóolaj.

Már régebben is készítettem sószappant, de nem sikerült túl jól. A kristálysó már kb 1 hónapja megvolt, de nem mertem nekiállni. Most elkészült és remélhetőleg jó is lesz, 3 hét múlva kiderül...
A himalájai kristálysót a királyok sójának tekintik. Úgy is ismert, mint „fehér arany” vagy „az élet sója”. Belsőleg és külsőleg is rengeteg pozitív hatása van. Energiaadó, kiegyenlítő, semlegesítő, és salaktalanító hatású. Támogatja a szervezet öngyógyító erejét, ezért mindennemű betegségre pozitív hatással van.
A bőrre gyakorolt hatásai a teljesség igénye nélkül: baktérium-, gomba- és vírusölő hatású, ekcéma és pszoriázisos bőrre nagyon jó hatással van, szabályozza a faggyútermelést, így a száraz és zsíros bőrre egyaránt kiváló. Gyógyítja a pattanásos, aknés bőrt, hidratál, késlelteti a ráncok kialakulását, hatásos narancsbőr, szőrtüszőgyulladás estén is.
Az olajokat is úgy válogattam hozzá, hogy minden bőrtípusra használható legyen. A rózsa forma is szerencsés választásnak bizonyult, ilyen szép hófehér szappant még soha nem készítettem.

2 megjegyzés:

  1. Látom nem unatkoztál!Jó választás volt ez a szappan én is beszereztem kristálysót,már csak arra vár,hogy felhasználjam...

    VálaszTörlés