2010. szeptember 28., kedd

Kreatív blogger díjat kaptam

Clajutól kaptam a díjat, nagyon-nagyon köszönöm :) Sikerült kellemes meglepetést és szép napot, hetet szerezned nekem :)

A vándordíj szabályai a következők:

1. Meg kell köszönni.
2. A logót ki kell tenni a blogomba.
3. Be kell linkelnem, akitől kaptam.
4. Tovább kell adnom 7 embernek.
5. Be kell linkelnem őket.
6. Megjegyzést kell hagyni náluk.
7. El kell árulnom magamról 7 dolgot.

Akiknek szeretném továbbadni:

1. Ildi
2. Jando - Dóri
3. Gaby Erika
4. Tiffany Andi
5. Kocsó Viktória
6. Edige
7. Kiskukta

És jöjjön a 7 dolog, amit el kell árulnom magamról:

1. Szeretem az állatokat, már kiskoromban is lelkesen gyűjtöttem a gazdátlan kutyusokat. Most van 2 kutyám és 6 macskám.
2. Van egy régi hobbim: a gyöngyfűzés, amit a sajnos a szemem miatt mostanában nem tudok művelni.
3. Szeretek nevetni, bolondozni, bírom a jó humorú embereket.
4. Szomorúnak találom, hogy a világban minden a pénz körül forog és az alapvető emberi értékek, az önzetlenség, egymás megbecsülése, szeretete lassan mit sem számítanak.
5. Imádok sütni, főzni, az összes többi házimunkát ki nem állhatom (szóval nem vagyok egy házitündér)
6. Kedvenc időtöltésem (persze a szappankáim mellett) az olvasás. Mindenevő vagyok versektől a ponyváig bármi jöhet.
7. Nagy szerelmem Görögország, ha tehetem ott nyaralok.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a megtiszteltetést! Köszönöm, hogy gondoltál rám!:) Viszont, én már megkaptam ezt a díjat - valahol a blogom belsejében megtalálható -, tovább is adtam.:( Remélem, nem bántalak meg, ha most kihagyom!? Talán tudsz még valakit helyettem!:)puszi!

    VálaszTörlés
  2. Óóóóó, de kedves vagy!! Nagyon szépen köszönöm!!

    VálaszTörlés
  3. Óóóó, nagyon köszönöm. :) Igazán kedves vagy! :)

    VálaszTörlés