2010. szeptember 8., szerda

Sorsoltam....

Tegnap éjfélkor a játékom lezárult és ma sorsoltunk. A kókusz-fahéj szívecske és egy általa választott szappan (remélem) boldog tulajdonosa: Patrícia, aki a 18. hozzászólást írta.



A második ajándékot is kisorsoltuk azok között, akik rendszeres olvasójuk lettek az oldalnak. A hibiszkusz-jázmin szívecske és egy szabadon választott szappanka nyertese Molnár Szilvia.




Kérlek benneteket, hogy e-mailben (szappankonyha@gmail.com) írjátok meg nekem melyik szappankát választjátok és a címet, ahova küldhetem.

Köszönöm, hogy játszottatok velem és megosztottátok a véleményeteket, a nyerteseknek pedig gratulálok :)

13 megjegyzés:

  1. Nagyon édesek a gyerkőcök és gratulálok a nyerteseknek! :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a nyerteseknek, és Neked ezekhez a tüneményekhez!

    VálaszTörlés
  3. Én is szívből gratulálok a nyerteseknek!:)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a nyerteseknek, köszi a játékot! A bozottság tagjai nagggggggyyon édesek! :)

    VálaszTörlés
  5. De örülök, hogy Patrícia nyerte! Nálam nem nyert, és szomorú volt. :)

    VálaszTörlés
  6. Jajj , de örülök!! Még sosem nyertem, most először!! Nagyon köszönöm, hogy játszhattam, és köszönöm a nyereményt is:)
    Gyönyörűek a gyermekeid:)

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok a nyerteseknek,és köszönöm a játéklehetőséget!

    VálaszTörlés
  8. Kedves Kera,
    szeretném megkérdezni, hogy van-e olyan szappanod, amit gyerekeknek ajánlanál?
    A nagyobbik ma 6 éves, a kicsi pedig ma 1 éves.:))

    VálaszTörlés
  9. Gratulálok nekik és hosszú, boldog életet kívánok :) Igen, több is van. A kamillás, a natúr-csoki (bociszappan), méz-zabliszt, levendula, bounty szappan (kókusz-csoki rózsa) és a körömvirág-makadámiaolajos (ez sajnos még nem érett a használatra) Ma postára adtam a megnyert szappankákat :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szépen köszönöm a szappanokat:)És örülök, hogy játszhattam Veled!
    Tudnál nekem ajánlani olyat, ami nem tartalmaz kecsketejet?
    Mindkét gyermekem tejfehérje allergiás, bármilyen módon érintkeznek tejjel megérzik nagyon:)

    VálaszTörlés
  11. Sajnos csak kecsketejes szappanom van. De ha megmondod milyet szeretnél (kamillás, körömvirágos, esetleg levendulás), megírod, esetleg allergiásak e még valamire (pl. földimogyoró, szója...) szívesen készítek. Beszéljük meg inkább e-mailben.

    VálaszTörlés
  12. Gratulálok a nyerteseknek! Gyönyörűek a gyerkőcök!

    VálaszTörlés