2010. szeptember 21., kedd

Szappanbugyrok

Bár én a fürdéshez nem használok sem mosdókesztyűt, sem szivacsot, ezért a szappanbugyor is teljesen hidegen hagyott. Egy kedves ismerős kérte, hogy készítsek neki egyet, és úgy gondoltam, ha bugyor, hát legyen horgolt, ha horgolt hát legyen szép. Az első azért persze a praktikum volt.
El is fogyott mind a 4 prototípus, de rendelésre szívesen készítek még, mivel munkám szerencsére bőven van, így lehet, hogy pár napot várni kell rá. Ők lettek azok. Nem titkolom hogy szívesen és lelkesen vágtam bele, hiszen imádok horgolni. Gyártottam pár fürdőbombát is, bár inkább füdőolajbombát kellene írnom, hiszem sok finom olajjal készült és csodás érzés fürdés után a kellemes krémes érzés :) Holnap őket is megmutatom majd.





5 megjegyzés:

  1. Csoda szépek a bugyraid!!! Látod, látod, csak előkerültek azok a horgolótűk!:)Gratula!
    Isteni volt a bomba, nagyon el tudnám képzelni rendszeresen!:)) Most viszont a csokis szappan van műsoron..., háááát nagyon el vagyok kényeztetve! Köszönet és hála Neked!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szepek! En öszinten sajnälnek velük fürdeni, de csomagoläskent csuda jol mutat:)

    VálaszTörlés
  3. Ildi, szívesen adtam :) és úúúgy örülök, hogy tetszik :)

    Judwil :) köszönöm.

    VálaszTörlés
  4. Ügyes vagy nagyon,ismét megvillantottad "Kera-tivitásod"!:))))Hát még milyen praktikus dolog ez a szappan bugyorka..ezt tanúsíthatom!Jucc

    VálaszTörlés
  5. Szeretettel:
    http://klaualkot.blogspot.com/2010/09/kreativ-blogger-lettem-ismet.html

    VálaszTörlés