2010. szeptember 10., péntek

Tengeri sós - hááát egy kicsit rusztikus formája lett

Tengeri só - csalán kecsketejszappan

Olíva-, kókusz-, ricinusolaj, kecsketej, tengeri só, levendula és eukaliptusz illóolajok, aloe vera, extra ápolásért szőlőmagolaj.

Hát ő lenne a tengeri sós szappanom, amit már említettem hogy nem sikerült túl jól. Tényleg nem túl szép a formája, azt hiszem későn szeltem fel. Ez úgy elvette tőle a kedvem, hogy csak tologattam szegényt a polcon, ránézni sem volt kedvem, ma már tényleg útban volt, hát kicsit megfaragtam és ki is próbáltam. És hatalmas meglepetés ért, nem morzsálódik, és nagyon kellemes érzést hagy a bőrön.
Elsősorban a zsíros, és vegyes bőrtípusokra szántam, ezért ricinusolajat tettem bele, ami faggyútermelés kiegyensúlyozó hatású. A szőlőmagolaj összehúzza a tágabb pórusokat, kellemes könnyű, hamar felszívódik, nem hagy zsíros érzetet, és van még egy, az idő előrehaladtával egyre többre becsült hatása: erősíti, feszesíti a bőrt, késlelteti a ráncok kialakulását.
A csalán inkább csak a látvány kedvéért került bele, de bőrtisztító és a pattanásos, problémás bőrre tett jótékony hatása miatt tényleg passzol ebbe a szappankába.
A levendula illóolaj közismert antibakteriális hatásáról, emellett kiegyensúlyozza a bőr zsírosságát is.
Remélem senkit nem rettent majd el a formája :) Kicsit csúnya, de belsőleg annál értékesebb.

3 megjegyzés:

  1. Szia Era! Ez lesz a következő, amit majd vásárolok Tőled - ha a másik négy elkopott:)
    Térülök-fordulok, arcot mosok, naponta többször, és nem tudom megunni. Kellemes az illata, habja.Szia! Klári

    VálaszTörlés
  2. Kedves Konyhamesternő!:)
    Roppantul örülök, hogy jelentkeztél a könyvjelzős játékomra és így eljuthattam az oldaladra!
    Nagyon kíváncsivá tettek a szappanjaid. Szeretek kézműves árukat vásárolni és éppen ezért a kézzel készített szappanokat is nagyon szeretem.
    Amit utoljára kaptam, lassan kezd elfogyni, úgyhogy írok is nemsokára Neked emailt, hogy megtudjam miként lehetek szappantulajdonos Kera repertoárjából!:)

    Addig is jó szappankészítést!:)

    Kocsó Vik

    kocso.viktoria@gmail.com
    kocso-viktoria.blogspot.com

    VálaszTörlés